Skyline Sushi Dreams


Skyline Sushi is making a dream come true! Tell us your dream!
4
votes

هديل العموري - جمعية رعاية الفتى اليتيم



جمعية رعاية الفتى اليتيم

الاسم : هديل العموري . تنتمي لاسرة فقيرة مكونة من اخ يافع واخت وام واب يعانوا من نسبة عجز 70% هديل مثابرة في حياتها تسعى جاهدة لاكمال دراسة تخصصها كمرشدة تربوية .. التحقت لجمعية رعاية الفتى اليتيم منذ 9 سنوات لتستمر الان كمتطوعة مع الافال الايتام والمعوزين .. هديل الان ملتحقة في جامعة البلقاء التطبيقية وتدرس ارشاد تربوي - تنافسي ترغب هديل في دراسة هذا التخصص لما تتمتع به من انسانية عالية وحنان على الاطفال والمحاولة في ايجاد حلول لمشاكلهم وسلوكهم .. قسطها ومصروفها للفصل لا يتجاوز 600 دينار قد جمعت لها امها هذا المبلغ بصعوبة من اهل الخير لتسديد الفصل الاول حلمها ايجاد من يتبناها ويعاونها حتى تكمل باقي فصولها الدراسية دون اي مخاوف .



What is Working Dreamers?

A competition-based online platform that empowers companies and individuals by giving them the opportunity to work together to find the best ideas for the projects. It operates via a voting system that filters the ideas and allows the project’s pre-set jury to select the winner.

How can I participate?

Select Add Idea, enter all the information required, then submit the form. We look forward to knowing your idea!

What is the deadline?

Deadline is in 0 minutes. That’s the last day you can submit or edit your idea.



What can I gain?

The exposure and credit for having the winning idea. Honest feedback on your idea so that you can work to enhance, learn and come up with new ideas!