مسابقة تمكين الشباب للرسم الكاريكاتوري


يقوم صندوق الأمم المتحدة للسكان في الأردن وبالتعاون مع رسام الكاريكاتير عمر العبداللات بإطلاق مسابقة رسوم الكاريكاتور للشباب والتي تهدف إلى تعزيز الوعي والمعرفة بالصحة والحقوق الجنسية والإنجابية
287
votes

الأمان



عندما مرضت صغيرتي للمرة الأولى؛ شعرت بعجز وخوف ولكن لم يكن أمامي سوى أن أحتضنها بقوة وكأني أحاول أن أحميها بداخلي مرة أخرى، فكانت تطمئن وتهدأ وتنام، وعندما ضحكت لي طفلتي للمرة الأولى، أدركت أن قسوة الدنيا يمكن أن تذوب في لحظات دون عناء أو جهد.. فقط تلك الابتسامة قادرة أن تشحن طاقتي مرة أخرى، وتنير الدنيا كزهرة متفتحة في ربيعها.. لا أدري مٙن فينا آمان الآخر!، وأسعى أن أكون وأباها مصدر أمانها الدائم .. كل ما أعرفه وأشعر به هو أن في ضمتها والتفاف يدها الصغير على إصبعي كأن حيزت ليّٙ الدنيا بما فيها..!



What is Working Dreamers?

A competition-based online platform that empowers companies and individuals by giving them the opportunity to work together to find the best ideas for the projects. It operates via a voting system that filters the ideas and allows the project’s pre-set jury to select the winner.

How can I participate?

Select Add Idea, enter all the information required, then submit the form. We look forward to knowing your idea!

What is the deadline?

Deadline is in 0 minutes. That’s the last day you can submit or edit your idea.



What can I gain?

You can win the bounty provided by the project manager in the amount of 500 USD. The exposure and credit for having the winning idea. Honest feedback on your idea so that you can work to enhance, learn and come up with new ideas!