360Moms video competition


نبحث عن أمهات وسيدات لديهن شغف بإلهام ومشاركة تجاربهن كأمهاتٍ أو زوجاتٍ أو نساء! والشرط الأساسي هو تسجيلك لفيديو تكونين فيه أنت المتحدثة! تفاصيلك الصغيرة إضاءةٌ لأحدهم... شاركيها معنا وغيري من منظورهم. جائزة 400 دينار لأفضل فيديو!
2
votes

التوفيق بين الوظيفة والاطفال



انا أم لثلاثة أطفال و كل ما كنت أنجب طفل جديد كنت اسمع عن تحديات الأم العاملة و ادى في عقبات في سوق العمل اللها.بس هذا الشي ما وقفني و خلى عندي اصرار اكتر على اثبات أهمية عمل الأم و أنها مازالت بتقدر تنافس بسوق العمل و على قدر كبير من المسؤولية زيها زي غيرها. اللي سنتين و نصف تقريبا عم بعمل عن وظائف بالمجان على صفحتي الشخصية،كخدمة مجتمعية بحتة للباحثين عن عمل،و الحمدالله صفحتي شغلت العديد من الباحثين ووفرت كتير على أصحاب العمل

تمكين و تعزيز المرأة هو أهم شي الان

بالأخص الأمهات اللي ضحوا عشان أطفالهم و ظروفهم الخاصة للتخلي عن مهنه احبوها بس لعدم وجود المرونة الكافية للأم العاملة

بدي اصير مثال لكل أم بتفكر العمل و الأمومة صعبة معا

 

 



What is Working Dreamers?

A competition-based online platform that empowers companies and individuals by giving them the opportunity to work together to find the best ideas for the projects. It operates via a voting system that filters the ideas and allows the project’s pre-set jury to select the winner.

How can I participate?

Select Add Idea, enter all the information required, then submit the form. We look forward to knowing your idea!

What is the deadline?

Deadline is in 0 minutes. That’s the last day you can submit or edit your idea.



What can I gain?

You can win the bounty provided by the project manager in the amount of 550 USD. The exposure and credit for having the winning idea. Honest feedback on your idea so that you can work to enhance, learn and come up with new ideas!