SELFIE KUّ NA - سيلفي كُنَّ


نقوم بنشر صور سيلفي على مواقع التواصل الإجتماعي تعكس الجانب الإيجابي من حياتنا نحن النساء، إلا أننا لا نقوم بمشاركة ما قد يعبّر عن إحباطات الحياة و الآمها. انضمي لمئات النساء اللواتي سبق لهنّ المشاركة في سيلفي كُنَّ وابتكري سيلفي معبرة و حقيقية- جائزة ٥٠٠
817
votes

أنتِ رحم الثورة فـ ثوري ( The womb of the revolution )


2017-06-19 01:00:57
Edit Idea »

في ذكوريتهم في تقاليدهم لا نسمع سوى : اصمتي فهذه هي العادات ، أصبحنا كالقطيع على حد سواء قالوا عنا ناقصات عقلٍ ودين ونحن جعلنا منهم عظماء .. اصرخي بأعلى صوتٍ وقولي أنكِ من انجب جميع الأحرار أنكِ من أنجبَ تشي جيفارا وجورج حبش ومحمود درويش والشيخ امام ومحمد الدرة !! اطلقوا علينا رصاص الجهل ورغم الجهل علمناهم كيف يقولون الألف والباء والياء.. ينفوننا في السراء ويحنون في الضراء.. بكيد عقولنا أخرجناهم من الجنة من السماء ومن تحتَ اقدامنا بها يدخلون دون عناء.. سنبقى هنا رغم هذه الصحراء وننشر طيفنا ونخلع العباءة السوداء .. قولي لهم لن توقفوني ولو كسرتموني ألف مرة .. كوني انتِ ، أينما كنتِ ، أينما شئتِ ، حيثما ما أردتِ ولا تنسي انكِ أنثى ..



What is Working Dreamers?

A competition-based online platform that empowers companies and individuals by giving them the opportunity to work together to find the best ideas for the projects. It operates via a voting system that filters the ideas and allows the project’s pre-set jury to select the winner.

How can I participate?

Select Add Idea, enter all the information required, then submit the form. We look forward to knowing your idea!

What is the deadline?

Deadline is in 0 minutes. That’s the last day you can submit or edit your idea.



What can I gain?

You can win the bounty provided by the project manager in the amount of 500 USD. The exposure and credit for having the winning idea. Honest feedback on your idea so that you can work to enhance, learn and come up with new ideas!