Obstacle Breakers


Lina Fayyad wants to hear your inspirational story! She wants to know what obstacles you overcame! The most inspirational story will win free personal trainer sessions for a month from Lina personally!
3
votes

رسالتي أن يعرف المجتمع أهميتي كمصمم



بدأ القصة عندما قررت دخول تخصص التصميم الداخلي في الجاممعة, وتساقطت الأسئلة عليّ ماذا تدرس الآن؟ والإجابة تصميم داخلي, أما الردود بعد سماعهم تخصصي متعددة: "مصمم جرافيكي يعني ولا شو؟" / "مصمم ملابس داخلية شكله؟" / "آه ديكور وهيك أشياء" فأخذ على عاتقي أن ابدأ بإخبار مجتمعي بأهميتي كمصمم في حياتهم. كيف؟ كانت من خلال منصة عائلة التصميم والتي هدفت لتعريف الناس بمجالات التصميم, فكل شيء نراه من حولنا هو عبارة عن تصميم ما نلبس هو تصميم وما نسكن هو تصميم ما نعمل هو تصميم والخ من خلال مواقع التواصل الإجتماعي بالإضافة للفعاليات الثقافية والفكرية.

واجهتني الكثير من المشاكل منها أثناء بيع التذاكر وعدم توفر ما يساعدنا على الوقوف بسبب قلة الدعم المالي, صبرت وتحملت جميع العواقب واليوم نجد أكثر من 2000 شخص شاركنا في فعالياتنا خلال الثلاثة سنوات الماضية و أكثر من 10 فعاليات متنوعة بأفكار مختلفة وأهداف مختلفة, وأكثر من 30 متطوع من الأردن وفلسطين ومصر وأمريكا بعدة فرق.

لا زلنا نواجه مشاكل ولكن لا زلنا نؤمن بما نقدمه.



What is Working Dreamers?

A competition-based online platform that empowers companies and individuals by giving them the opportunity to work together to find the best ideas for the projects. It operates via a voting system that filters the ideas and allows the project’s pre-set jury to select the winner.

How can I participate?

Select Add Idea, enter all the information required, then submit the form. We look forward to knowing your idea!

What is the deadline?

Deadline is in 0 minutes. That’s the last day you can submit or edit your idea.



What can I gain?

The exposure and credit for having the winning idea. Honest feedback on your idea so that you can work to enhance, learn and come up with new ideas!