Obstacle Breakers


Lina Fayyad wants to hear your inspirational story! She wants to know what obstacles you overcame! The most inspirational story will win free personal trainer sessions for a month from Lina personally!
5
votes

التحدي



كان التحدي منذ البداية انني اريد الوصول الى القمة من اول خطوة وبالفعل كانت هذه البداية ولكنني لم اتوقع انني المجتمع الشركات تعارض ذلك قمت بانشاء مشروع عبارة عن روبوت يقوم بقيادة مركبة وقمت بانشاء كامل المشروع نظريآ وكان هو البداية اردت الوصول الى القمة من خلاله ولكنني فشلت بعدها قررت أن اقوم ببناء السلم الخاص بي والعمل على عدة مشاريع ومنها انتقل من مرحلة الى اخرى وبالفعل قمت بتسجيليراءة الاختراع الاولى عام 2014 ومن ثم انتقلت الى الخوة التي تليها ببراءة اخرى واخرى ولكنني توقفت قليلآ ان ما اقوم به لا يعلم عنه احد ولكنني لا ارغب بان يكون لدي شركتي الخاصةة فانا اقوم بذلك لانني احببته ولاني احب بلادي ولكن يجب ان يتم تطبيق هذه المشاريع لاتقدم في الخطوات القادمة أصبحت اقوم بالتسجيل في المسابقات المحلية والدولية ومنها العالمية ولم ارغب في اي مسابقة الفوز بجائزة وكان كل ما اريد هو ان اثبت انني موجود وقادر على تغيير الكثير انني اقوم بالكثير ممن العمل الكثير من الافكار ولن اتوقف حتى بلوغ القمة التي وضعتها منذ البداية


What is Working Dreamers?

A competition-based online platform that empowers companies and individuals by giving them the opportunity to work together to find the best ideas for the projects. It operates via a voting system that filters the ideas and allows the project’s pre-set jury to select the winner.

How can I participate?

Select Add Idea, enter all the information required, then submit the form. We look forward to knowing your idea!

What is the deadline?

Deadline is in 0 minutes. That’s the last day you can submit or edit your idea.



What can I gain?

The exposure and credit for having the winning idea. Honest feedback on your idea so that you can work to enhance, learn and come up with new ideas!