SELFIE KUّ NA - سيلفي كُنَّ


نقوم بنشر صور سيلفي على مواقع التواصل الإجتماعي تعكس الجانب الإيجابي من حياتنا نحن النساء، إلا أننا لا نقوم بمشاركة ما قد يعبّر عن إحباطات الحياة و الآمها. انضمي لمئات النساء اللواتي سبق لهنّ المشاركة في سيلفي كُنَّ وابتكري سيلفي معبرة و حقيقية- جائزة ٥٠٠
3
votes

معانات المراة في الدول العربية


2017-06-27 22:03:57
Edit Idea »

شرفي ايها القارئ، لا يرضى ان يعيش بين سيقان امرأة...شرفي لا تحفضه قطرات دم ليلة الداخلة..شرف اختي لا يحمل مفاتيحه رجل فحل يعاني من رهاب الجسد،و لا ترقعه اغشية مطاطية مستقدمة من مصانع الصين و العيادات السرية بالدار البيضاء... شرفي يعيش ويحيا من قيمة الحرية التي يجب ان تكون بيدي وبيد حبيبي،حقها الكامل في الحياة والاختيار، لانها ببساطة ليست عملة قديمة مودوعة بخزينة حسابي البنكي،ولا مملوكة تسكن مطبخ منزلي...هي انسان...اسمعتني؟إنسان!!!



What is Working Dreamers?

A competition-based online platform that empowers companies and individuals by giving them the opportunity to work together to find the best ideas for the projects. It operates via a voting system that filters the ideas and allows the project’s pre-set jury to select the winner.

How can I participate?

Select Add Idea, enter all the information required, then submit the form. We look forward to knowing your idea!

What is the deadline?

Deadline is in 0 minutes. That’s the last day you can submit or edit your idea.



What can I gain?

You can win the bounty provided by the project manager in the amount of 500 USD. The exposure and credit for having the winning idea. Honest feedback on your idea so that you can work to enhance, learn and come up with new ideas!