مسابقة تمكين الشباب للرسم الكاريكاتوري


يقوم صندوق الأمم المتحدة للسكان في الأردن وبالتعاون مع رسام الكاريكاتير عمر العبداللات بإطلاق مسابقة رسوم الكاريكاتور للشباب والتي تهدف إلى تعزيز الوعي والمعرفة بالصحة والحقوق الجنسية والإنجابية
1
votes

معا لمستقبلنا


2018-11-28 18:33:46
Edit Idea »

تتحدث الصورة عن الحمل الآمن في موضوع الأمومة الآمنة  والرعاية ما قبل الولادة،.

للجميع دور في الحمل الآمن..الام في الإعتناء بصحتها وغذائها ودور الزوج والعائلة الممتدة في تقبل الجنين مهما كان جنسه ورعاية الام ومساعدتها في اثناء الحمل ودور الكادر الطبي في رعاية الحالة الصحية للأم و المساعدة في تثقيفها وهناك دور للمجتمع  ايضا في تشريع القوانين وتطبيقها لمساعدة الام في العمل ودور الأصدقاء والزملاء..الطفل المولود مستقبل لنا جميعا.  

 



What is Working Dreamers?

A competition-based online platform that empowers companies and individuals by giving them the opportunity to work together to find the best ideas for the projects. It operates via a voting system that filters the ideas and allows the project’s pre-set jury to select the winner.

How can I participate?

Select Add Idea, enter all the information required, then submit the form. We look forward to knowing your idea!

What is the deadline?

Deadline is in 0 minutes. That’s the last day you can submit or edit your idea.



What can I gain?

You can win the bounty provided by the project manager in the amount of 500 USD. The exposure and credit for having the winning idea. Honest feedback on your idea so that you can work to enhance, learn and come up with new ideas!